Thule
Thule — найкраща сумка для мандрівника
Шведський бренд має багаторічну історію і міжнародне визнання мандрівників. Рюкзаки, дорожні сумки THULE — це європейський рівень якості!
У 1942 році в Швеції Ерік Тюлін налагодив виробництво товарів, необхідних для риболовецької діяльності. Вже називаючись THULE, компанія переорієнтувалася на випуск спеціальних кріплень для туристичного спорядження (лиж, байдарок, дощок для серфінгу, велосипедів), також в асортименті з'явилися різноманітні знімні багажники для автомобілів.
Розвиваючись, бренд розширив пропозицію:
-
дорожньо-спортивними сумками,
-
рюкзаками,
Ці зручні і міцні аксесуари відразу ж завоювали свою аудиторію, стали надійними помічниками для тих, хто завжди в русі, не має значення — по пересіченій місцевості природних ландшафтів або сучасного міста.
З допомогою своєї продукції THULE робить активний спосіб життя комфортним, щоб кожен, забувши про незручності, побував у різних місцях і повністю насолодився реальним світом, який оточує нас. Сумка або рюкзак Тулі відмінно підійдуть як сімейним мандрівникам, так і туристам, які віддають перевагу їздити самостійно. «Світ повинні подивитися всі!» — впевнені шведи, їх вироби якраз для цього.
Бренд THULE пропонує наступні колекції аксесуарів:
Сьогодні бренд відомий у всьому світі, в компанії працюють три тисячі співробітників, головний офіс, як і раніше знаходиться в шведському місті Мальме, найбільшому промисловому центрі всієї Скандинавії.
Для аксесуарів бренд використовує тільки кращі матеріали, добре продумує дизайн, внутрішнє пристрій відділень (вони передбачені для всього, що ви захочете взяти з собою), розташування ручок (основних і додаткових), ретельно опрацьовується маневреність коліс.
Тулі — відповідальний бізнес по-скандинавськи
Бренд дуже уважно стежить за якістю товарів. Для контролю було створено центр тестування – Thule Test Center, розроблено спеціальну програму – Thule Test Program. Вона складається з 25 стандартів, які багато в чому навіть суворіші, ніж діючі міжнародні стандарти ISO.
Для компанії дуже важливою є екологічна складова її діяльності. Тут вважають, що довкілля — основа бізнесу, оскільки саме у поїздках потрібна продукція бренду. А щоб було куди їздити, потрібно просто зберегти світ. Тому обов'язковим стає постійне покращення виробництва у зелений бік.
Співробітники формують щорічний звіт та роблять висновки про те, наскільки вдалося:
• підвищити якість товарів, щоб продовжити термін їхньої служби навіть за найактивнішого використання;
• скоротити споживання енергії та води, посилити принципи замкнутого циклу, щоб мінімізувати шкоду стічних вод;
• зменшити кількість відходів, стимулюючи їхню переробку.
Безперервний пошук нових ідей, як удосконалити перелічене вище.
THULE співпрацює зі спортсменами
Також бренд практикує ще один спосіб перевірки, можливо, найоб'єктивніший і найточніший.
Співпраця зі спортсменами.
Вони користуються аксесуарами бренду, тим самим щодня пробуючи їх на міцність безпосередньо під час експлуатації.
Тож у шведській якості ви насправді можете бути абсолютно впевнені.
Продукцію досліджують умовами справжнього життя: стрибками температури, водою, вітром та іншою негодою, ударами різного характеру.
Все вивчається по-європейськи досконало. Для рюкзаків навіть складають карту тих ділянок тіла, які при носінні нагріваються найбільше.
Вперед за горизонт!
Кроме того, что название бренда созвучно с фамилией его основателя, Туле — это полулегендарный остров на севере Европы, до нашей эры описанный греческим путешественником Пифеем, но скоро получивший иносказательный смысл: «край света», «цель устремлений». Согласитесь, такой подтекст уже влечет в дорогу! А с рюкзаком или сумкой бренда, который призывает взять с собой нужные вещи, любовь, страсть, мечты и в общем-то жизнь, особенно легко раздвигать границы известного и заглядывать за них.
Сумки, рюкзаки Thule за доступною ціною можна вибрати у каталозі Mr. Wallet.