Чоловіча барсетка – стильний комбэк |
Всім відомо, що стереотипи - це погано, але іноді від них дуже важко позбутися. Повсякденний образ "чоловічої моди" лихих 90-х яскраве тому підтвердження. Туфлі під спортивний костюм, коротка стрижка під машинку, масивні золоті аксесуари ланцюжок та перстень-печатка, вінчала цей образ – чоловіча барсетка.
На довгі літа чоловіча барсетка перетворилася в табу для тих, хто стежить за стилем і модою. Маленька, без вини винувата, сумка пішла в народ - вона стала атрибутом провінційних політиків, базарних торговців і таксистів. Барсетка була назавжди зганьблена, репутація зіпсована, клеймо за несмак поставлено.
Дуже функціональна, дуже потрібна, зручна, але не модна. Це стало практично вироком для чоловічого клатча. Кілька років тому виправити репутацію барсетки взялися Dolce&Gabbana і LOUIS VUITTON. А коли за справу беруться такі монстри світової фешн-індустрії - результат очевидний - барсетка отримала своє друге народження. Тепер це тренд, стильний аксесуар, модний супутник чоловічої моди. Радості чоловіків не було меж - тепер не потрібно брати з собою портфель (щоб покласти в нього тільки телефон і портмоне), на ділових прийомах документи від машини надалі не відтягують кишені (змінюючи форми штанів до невпізнанності). Чоловіча барсетка ідеально вписався в стильділової людини, як ніби завжди була його невід'ємною частиною.
Популяризацією барсетки зайнялися спортсмени, хизуються нею ветерани метросексуального руху: Кріштіану Роналдо нерозлучний з басеткой.
Леброн Джемс з'явився з екстравагантною маленькою сумочкою перед грою НБА.
Серхіо Рамос барсеткою доповнює свій ексцентричний образ.
Актори, політики, бізнесмени поповнюють ряди її шанувальників.
Барсетка була потрібна світі чоловічої моди, вона стала необхідною для сучасного чоловіка.
align: justify;">Актори, політики, бізнесмени поповнюють ряди її шанувальників.Барсетка була потрібна світі чоловічої моди, вона стала необхідною для сучасного чоловіка.