UA
ru ua
₴ ГРН
Вхід
0

Повернення товару і грошей

Магазин «Містер Воллет» дотримується інтересів покупця та діє відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Ми намагаємося відібрати і запропонувати вам тільки такі аксесуари, якими ви були б задоволені "на всі сто", але якщо щось у товарі вас все-таки не влаштує, то протягом 14 календарних днів з моменту отримання товару ви можете обміняти його або повернути і отримати гроші назад.


Для повернення або обміну товару необхідно виконання наступних умов:

  • 1) товарний вигляд виробу: аксесуар не використовувався і не був пошкоджений,
  • 2) наявність всіх комплектуючих: знімні деталі, бирки, акційні подарунки тощо,
  • 3) цілісність фірмової упаковки виробу.


Покупці можуть повернути товар тільки шляхом його пересилання на відділення Нової пошти.


Для цього потрібно:

  • 1) Попередити менеджерів нашого магазину про повернення і отримати актуальну інформацію про реквізити для повернення товару,
  • 2) Відправити товар у тому ж вигляді та упаковці, в якій він був отриманий вами, на вказане менеджером відділення Нової Пошти. Оплату за пересилку поверненого товару несе покупець. Товар, відправлений накладеним платежем, нами не буде отриманий на Новій Пошті.
  • 3) Повідомити менеджеру номер товарно-транспортної накладної, за якою ми зможемо отримати товар.


Після перевірки виробу та упаковки на предмет збереження та товарного вигляду, протягом 7 днів ми повернемо вам гроші за товар на вашу банківську картку. У разі, якщо товар був оплачений з картки, повернення здійснюється виключно на цю картку, у випадку накладеного платежу ви повідомляєте нам реквізити вашої банківської картки для повернення грошей. Банківські комісії за повернення коштів, якщо такі будуть, а також всі суми за доставку товару до покупця і назад вираховуються з початково отриманої магазином суми.


Зверніть увагу! Всі транспортні та накладні витрати по поверненню і обміну товару несе покупець.

У випадку, якщо ви відправите товар Новою Поштою для повернення і вкажете платником послуг одержувача, це буде розглядатися нами як порушення правил повернення, і сума послуг Нової Пошти за пересилання даного товару в повному обсязі буде утримана з коштів, які підлягають відшкодуванню.


Обмін товару рівнозначний поверненню, тому зворотне пересилання товару, що не підійшов, оплачує покупець. Новий товар, який був обраний натомість, ми доставимо відповідно до загальних правил доставки.


Поверненню не підлягають товари, перелік яких визначено Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 р., в тому числі:


З усіма додатковими питаннями звертайтесь до нас:

+38(067)461-75-96

[email protected]

Своє питання ви також можете задати онлайн-консультанту, надіславши повідомлення у Viber +38(067)461-75-96.


Мобільний телефон

Developer by NextDoorCoders